دنیای خصوصی خانوم ملی

اهنگ پیشنهادی

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ

یه توصیه شنیداری دارم واسه اونایی که موزیک خارجی هم دوست دارن:)

واسه دانلود این آدرس لینکو کپی کنین:)

با تشکر:))

http://0up.ir/do.php?filename=5-Alison-Krauss-Union-Station-My-Love-Follows-You-Where-You-Go.mp3

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
Dr. Meli

نظرات  (۱)

۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۵ رامین رامین
من دانلود کردم گوش کردم 
نظر خاصی ندارم 
بد نبود 
ولی از آنجایی ک نفهمیدم چی میگه نتونستم ارتباط برقرار کنم :)
پاسخ:
مرسی از صداقتتتون:))
حق دارین!ولی من با بعضی از آهنگایی که نمیفهمم چی میگن هم ارتباط برقرار میکنم:)باید ریشه یابی بشه بنظرم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی